آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

کتاب

1392/11/10 12:04
نویسنده : بیقرار
637 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

قطعاً برای انجام هر کاری ، دستور کار و برنامه ای لازم هست ، اینکه جسته و گریخته بابت اون کار یا مسئله  راهکار، راهنما و ... جمع کنیم ممکنه نتیجه مطلوب رو در نهایت حاصل نکنیم

درباره نحوه زندگی که واجب ترین مسئله است هر کسی با توجه به شخصیت ، نوع هدف ، سبک نگاه ، راه و برنامه ای رو براش در نظر می گیره

" زندگی " بخشهای مختلفی داره که هر کدوم برنامه خاص خودش رو می طلبه

برای بخش اصلی زندگیم که تبعاً خیلی بخشهای دیگر رو هم زیر پوشش خودش قرار میده جای این  کتــــاب خالی بود، خوشحالم که امروز به دستم رسید

می دونم که دوستان فرهیخته من همگی با این کتاب آشنا هستند و یه نسخه اش رو دارن قلب


با عرض پوزش از دوستانی که خواسته بودند اطلاعات اون سایت بازی رو در اختیار بذارم ، انشاءاله پنج شنبه پست مربوط درج خواهد شد


پینوشت: به دلیل مسمومیت دیشب آریا و بدحالیش ، اگر نتونستم به وعده ای که دادم تا آخر شب عمل کنم، عذر من رو پذیرا باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محبوبه
9 بهمن 92 23:21
خوشحالم که الان اونی رو که می خوای داری مبارکت من نخوندمش
بیقرار
پاسخ
ممنونم
مامان محمدمهدی
12 بهمن 92 8:08
الان آریا جان بهتره؟ یکدفعه پینوشتو دیدم!
بیقرار
پاسخ
سلام ممنونم بهتره
مامان روشا
12 بهمن 92 9:41
سلام دوستم نگران شدم پسرمون چطوره؟؟؟؟؟
بیقرار
پاسخ
سلام خوبه خدا رو شکر
مامان آوبنا
12 بهمن 92 9:54
عزیزم ... آریا جان ایشاله هر چه زودتر حالش خوب بشه
بیقرار
پاسخ
سلام ممنونم بهتره
مریم مامان محمد رضا
13 بهمن 92 12:34
گل پسر بهتر شده؟ چطور مسموم شده؟ انشالله که هرچه زودتر بهترذ بشه.
بیقرار
پاسخ
سلام بله مسمومیتش خوب شد الان دوباره سرماخورده ناگت خورده بود شاید از اون بود
مامان روشا
13 بهمن 92 15:26
من این کتاب رو نخوندم اما وقتی دوست خوبم میگه حتما جالبه چشم می خونم
بیقرار
پاسخ
در خریدنش شک نکن - ضرر نمی کنی
مرجان
13 بهمن 92 15:51
انشالله گلپسر بهتر شده دیگه. مفاتیح الحیاه دقیقا دستور العمل سبک زندگی اسلامیه و وقتی میخونم میبینم که چقدر سبک زندگی ما با ها ش متفاوته
بیقرار
پاسخ
با کوهی از اندوه ،بله متاسفانه همینه که شما میگی اما باید اصلاح بشه