آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

بازی کامپیوتری

1392/11/13 11:10
نویسنده : بیقرار
810 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

سلام ، بر اساس قولی که به دوستانم داده بود می خوام سایت بازی کامپیوتری که ما ازش استفاده میکنیم رو معرفی کنم ، البته طبیعیه که ممکنه بعضی از دوستان از قبل با این سایت آشنایی داشته باشن

http://www.uptoten.com/kids/uptoten-features-search-searchpage.html

 

این صفحه اصلی این سایت هست،

سمت چپ در یک جدول چهار در چهار بازی ها دسته بندی شده ، قرار گرفتن و در سمت راست کاربردهای این بازی ها رو درج کردن ، مثلا تقویت دیداری با علامت چشم ، تقویت شنوایی رو با علامت گوش ، تقویت کار با موس با شکل موس، و ... 

بازیها خیلی گسترده هستن، شامل : داستان -بازیهای موزیکال - ترانه ها - ماز - پازل - اشکال - انتخاب تفاوت ها - مرتب کردن - قایم شدن و پیدا کردن - پیدا کردن بر اساس سایه شکل - و .... 

خیلی زیاد هستند بطوریکه من هنوز هر بار چندین بازی با کاربرد های جدید توی این سایت پیدا می کنم

هر گروه از بازی رو که انتخاب بکنید شامل چند بازی در زیر مجموعه اونه که بر اساس سن تفکیک شده و می تونیم براحتی بازی مناسب سن بچه مون رو از اون نوع بازی انتخاب کتیم

فرضا در گروه بازی های پیدا کردن تفاوت ها ، برای سن های مختلف جداگانه اون بازی در چندین صفحه گذاشته شده ، البته این نکته رو هم مد نظر داشته باشید که می تونیم همه بازیهای مطابق سن بچه مون به پائین رو انتخاب کنیم و برای بازی هایی که مربوط به بچه های بزرگتر هست هم میشه بازی ای پیدا کرد که فرزندمون از عهده اش بر بیاد

اگر به هر دلیلی اون صفحه اصلی رو گم کردید اون علامت ذره بین بالای صفحه بزنید همین صفحه مجدداً باز میشه 

دوست داشتم مفصل تر توضیح بدم اما اینقدر این سایت گسترده و تو در تو هست از عهده اش بر نیومدم

امیدوارم از سایت لذت ببرید  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان
13 بهمن 92 15:54
ممنون سوالی داشنم مزاحمت میشم
بیقرار
پاسخ
خواهش می کنم در خدمت شما هستم اگر بتونم کمکی کنم
مامان محمدمهدی
14 بهمن 92 8:02
یعنی الان با این معرفیت ما هم دیگه بریم سروقت بازیهای کامپیوتری؟
بیقرار
پاسخ
سلام - شما مختارید خواهرررررررم من فقط معرفی کردم اندازه کمش به نظرم موردی نداره آریای ما که کلا انگار نه تی وی نه موبایل نه بازی کامپیوتری جذابیت بازیهای ساده خودش رو نداره
محبوبه
14 بهمن 92 15:52
لطف کردی مریم
بیقرار
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان روشا
15 بهمن 92 11:57
سلام مریم جونی من تو خونه نت ندارم نمی تونم برم این سایتها البته روشا اصلا به بازی های موبایل و کامپیوتر علاقه نداره منم گیر نمی دم اما خوبه یه وقتهایی مخصوصا مطب دکتر با موبایلی چیزی بازی کنه
بیقرار
پاسخ
آریا هم این ها براش جذابیت نداره و معمولا درخواست نمی کنه من هم اصراری ندارم گااااهی اگر بخوایم استفاده کنیم این سایت خوب و سالمیه
عقیق
16 بهمن 92 7:07
سلام مدتیه بازی کامپیوتری از طریق سایت و اینترنت تو خونه ما ممنوعه،اما با این معرفی شما راغب شدم برم ببینم چه خبره
بیقرار
پاسخ
بازی ها کاملا مناسب سن و مفید هستند خدارو شکر آریا زیاد به این چیزها توجه نداره و خودم هم نظرم اینه که باید یه گوشه کناری ، یه وقتهایی رفت سراغش و برنامه منظم همیشگی رو برای این مسئله مناسب نمی بینم حداقل تو این سن آریا
خانم مربی خانه کودک مونته سوری
26 بهمن 92 21:04
مامان آریا عزیز ممنون که به ما سرمیزنید. وبلاگ شما بسیار با روح و انرژی بخش است. در صورت تمایل میتوانید به آدرس http://www.aletaha.sch.ir بخش خانه کودک مونته سوری سربزنید و از سایر مطالب و بازی ها هم استفاده نمائید.
بیقرار
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم