آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

کتاب

1392/12/17 13:28
نویسنده : بیقرار
584 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

اینها یک سری کتاب با موضوعات مذهبی مناسب کودکان هست

امید که برای رهگذاران این وبلاگ مفید افتد

 

ردیف

نام کتاب

موضوع

ناشر

1

پیامبر عزیز ما

سیره پیامبر

مدرسه

2

مثل گل مثل گلاب

سیره پیامبر

بقیه عتره

3

دسته گل محمدی

سیره پیامبر

صدا وسیما

4

گل صد برگ

سیره پیامبر

صدا وسیما

5

گل های باغ آسمان

احکام  شرع

معروف

6

حاجی کوچولو

حج

مشعر

7

شاپرک های باغ مکه

عمر ه

مشعر

8

چهارده شاخه گل

اهل بیت(س)

عروج اندیشه

9

همراه با بهار

سفرنامه امام رضا(ع)

عروج اندیشه

10

نشانه های امید

مهدویت

عروج اندیشه

11

گل و پروانه

امام علی و حضرت فاطمه(س)

عروج اندیشه

12

شمع و پروانه

امام حسین و حضرت زینب(س)

عروج اندیشه

13

ببین و بدان

اخلاق

عروج اندیشه

14

پاسدار محیط زیست

محیط زیست

محیط زیست

15

آب مایه حیاته

صرفه جویی

سازمان آب

16

باغ سبز نماز

نماز

جمال

17

قشنگ ترین مهمونی

ماه رمضان

جمال

18

دیگ ننه حلیمه

وقف

جمال

19

تصمیم شیرین

وقف

جمال

20

باغ گل محمدی(ص)

چهل حدیث

جمال

21

باغ گل امام علی (ع)

چهل حدیث

جمال

22

باغ گل اهل بیت (ع)

چهل حدیث

جمال

23

زنگ بهداشت

احادیث بهداشتی

جمال

24

چهارده شماره چهارده ستاره

مفاهیم دینی با کمک اعداد

جمال

25

شعر شادی نقاشی

حیوان شناسی برای خداشناسیخردس

جمال

26

بچه ها معما

معماهای دینی

جمال

27

125    یادت نره

آتش نشانی

جمال

28

قطره های آب هدیه های ناب1

نقش آب در زندگی

جمال

29

اول میگم بسم الله

بسم الله

جمال

30

همه میگن بسم الله

بسم الله

جمال

31

بازم خدا بهار داد

نگاه دینی به نوروز

جمال

32

نوش و نیش

اخلاق

جمال

33

هدیه های خدا

خداشناسی

بهار دل ها

34

قهرمان مهربان

ورزش های پیامبر(ص)

بهار دل ها

35

هدیه های پیامبر(ع)

چهل حدیث

بهار دل ها

36

هدیه های امام علی(ع)

چهل حدیث

بهار دل ها

37

هدیه های امام حسن(ع)

چهل حدیث

بهار دل ها

38

سرزمین ایران سرزمین ایمان

ایران

بهار دل ها

39

بنده ی خوب خدا

آیت الله بهجت(ره)

بهار دل ها

40

هر جا میشه نماز خوند

نماز

بهار دل ها

41

قصه های حجاب

حجاب

پرنیان

42

الماس آبی

حجاب

پرنیان

43

خانه ی خدا در کوچه ی ماست

مسجد و اهل مسجد

دارالحدیث

44

عطر گل سرخ

امام حسین(ع)

دارالحدیث

45

چپیه ام من

کاربردهای چپیه در جنگ

حدیث نینوا

46

ده کودک ده فکر

غدیر

قبسات

47

دنیای ما چه زیباست

خداشناسی

نسیم حیات

48

الفبا چه زیبا

الفبا

نسیم حیات

49

قصه های شهر الفبا

اخلاق با کمک الفبا

قو

50

هدیه های انقلاب

برکات انقلاب اسلامی

دستاوردهای انقلاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان محمدمهدی
17 اسفند 92 14:37
اوف چقدر کتاب!!! فکر نمیکردم این تعداد کتاب موجود باشه! ممنون مریم بانو
بیقرار
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم - آره خدا رو شکر البته امیدوارم محتوا به شکل جذاب و گیرا و روانی مطرح شده باشه
مامان آوینا
19 اسفند 92 11:58
سلام عزیزم پست قبلی ات هم جالب بود ایشاله همیشه شاد و سلامت و موفق باشی پسرک رو ببوس
بیقرار
پاسخ
سلام خواهش می کنم خوبی؟
مامان آوینا
19 اسفند 92 13:22
ای ... خوبم ... بد نیستم ... فقط این روزها خیلی سرم شلوغه و فکرم مشغول ... همه چی روبراهه فقط کمبود وقت و کمبود خواب دارم شما خوبید؟ اوضاع روبراهه؟
بیقرار
پاسخ
خدا رو شکر ماهم خوبیم چرا کمبود خواب ؟ آوینا که شب می خوابه فکرت چرا؟ عید کجایی؟
مامان جوجه طلا
19 اسفند 92 15:00
به به چقدر کتاب زحمت کشیدی مریم نازنین. آریای عزیزم رو ببوس.
بیقرار
پاسخ
فدای شما قابل شما رو نداشت
مامان آوینا
19 اسفند 92 15:53
یه مدتی هست شبها 12.5 یا 1 می خوابیم و روز هم که استراحت نداریم .... عید هم که برای خداحافظی با خانواده هامون می ریم تبریز و بجنورد (چون بعد از عید میریم مکه) همش به فکر مسافرتمون هستم ....
بیقرار
پاسخ
مکه نمی دونستم به این زودیه انشاء اله که سفر خوب پر بار و آسونی براتون باشه من رو خواهش می کنم از یاد نبر وقتی به خانه خدا خیره میشی اسم منِ ناچیز رو هم بیار و همین طور به یاد بچه های مریض هم باش
عقیق
19 اسفند 92 16:35
ممنونم عزیزم،خییییییییییلی استفاده کردم خودت خوبی عزیزم؟آریا جون خوبه؟
بیقرار
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خواهش می کنم من خوبم عزیز دلم خدا رو هزار بار شکر
مامان روشا
21 اسفند 92 8:26
به به مامان کتاب خون و کتاب معرفی کن خودت همه اش رو خوندی؟؟؟؟ آفرین به همتت راستی امروز می تونی بیاد یا هو؟؟؟؟
بیقرار
پاسخ
نه بابا جون اینها رو من یافتم فعلا لیستش رو تا انشائ اله بعدا تهیه بنمایم البته همشون که مربوط به الان بچه ها نیست بعضی هاشون مناسب پیش دبستانی به بعد هست ولی گفتم لیستش باشه اینجا هم برای استفاده بقیه هم واسه خودم که فراموش نشه دنبال جایی هستم که بشه اینها رو تهیه کرد پیدا کردم میذارم زیر همین پست آدرسش رو آره میام
الــــــــيما
21 اسفند 92 14:53
ممنون مقيد بود يك رهگذر
بیقرار
پاسخ
خواهش می کنم بانو
فهیمه
21 اسفند 92 16:39
چه قد کتابممنون
بیقرار
پاسخ
تازه کجاش رو دیدی خواهر جان کتاب زیاده ما خبر نداریم ازشون
محبوبه
21 اسفند 92 23:37
ممنون مریم جان
بیقرار
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان روشا
24 اسفند 92 8:42
سلام خوبی خانومی چه خبر آخر سالی سرت شلوغه حسابی؟؟؟؟؟ آریا گلم چطوره؟ عید کجا می رید ؟"چه می کنید؟
بیقرار
پاسخ
سلام خوبی؟ به لطف خدا ما هم خوبیم هنوز برنامه عیدمون مشخص نیست ما معمولا لحظه ای تصمیم میگیریم برای این جور وقتها ، یه جورایی عشقی آریا هم خوووب به لطف خدا الهی شکر شما خوبین ؟
شهره مامان مینو
24 اسفند 92 20:08
ممنون مریم جان ولی یه نکته ای یادمافتاد به نظر من کتاب مذهبی خوب برای بچه خوندن خیلی مهم تر از کتاب مذهبی خوندن برای بچه است. راستش رو بخوای خیلی از این کتابای مذهبی هیچ اثری از واقعیات توشون نیست و به جای خداشناسی دادن به بچه فقط یه سری مطالب بی سند ومدرک رو میخوان نهادینه کنن که البته موفق نمیشن و اثر منفی میگذارن در اینده. واسه همین به نظرم خیلی مهمه که ما اول کتابای مذهبی رو خونده باشیم بعد برای بچه بخونیم. ببخشید جسارت کردم چون دغدغه این روزهامه شاید سر دردودل با شد. در هر حال ممنون از اینهمه کتاب...
بیقرار
پاسخ
من چون تا به حال کتاب مذهبی برای آریا نخریدم منظورم کتابی هست که در مورد پیامبر و ائمه باشه چون فکر می کردم هنوز به سنی نرسیده که درک کنه متوجه منظور شما نشدم قطعا همین طوره که باید قبل از خرید کتاب اونها رو یه وراندازی بکنیم ببینیم توش چه خبره ؟ در مورد کتابهای این لیست هم تا نبینمشون نمی تونم نظری بدم در هر صورت من معتقدم تأثیر زندگی واقعی ، رفتار و سبک زندگی پدر و مادر خیلی بیشتر از کتاب خواهد بود به این صورت که چنانچه ما در منزل بویی از پیروی از پیامبر عزیز و ائمه اطهار نبرده باشیم حالا هزار تا کتاب رو هم بیام بخونم تاثیری نخواهد داشت بالعکس اگر سبک زندگی منطبق بر رضایت ایشان باشه خوب مسلماً اگر اون کتابها هم نباشه فرزند به صورت عملی انشاء اله در حد پدر و مادرش با سیره ایشان آشنا خواهدشد و مابقی وقتی بزرگ شد تحت عنایت خدا و هدایت خودش فرا میگیره ترجیحاً اگر کتاب مناسبی یافت نشد خود پدر و مادر با داستانهایی که از ایشان تعریف می کنن میتونن به صورت کودکانه مطالب رو منتقل کنن نه خواهرم چه جسارتی ؟ هرچی باشه شما الان دستتون توی کار فروش محصولات فرهنگیه و قطعا بهتر از من اطلاع داری اما عجیب بود برام که یعنی مطالب ها به چه صورتن که شما رو اینقدر ناراحت کرده؟ انشاءاله رفتم کتاب فروشی یه نگاهی می اندازم ببینم چه خبره؟ من فعلا فقط لیست رو تهیه کرده بودم ممنونم
محبوبه
28 اسفند 92 11:54
کوشین شما؟ پیش پیش بهارتون خجسته
صهبا
28 اسفند 92 17:20
ممنون واقعا خدا خیرتون بده ازشون عکس گرفتم
فهیمه
1 فروردین 93 13:04
سال نوتون مبارک
طفل معصوم
4 فروردین 93 21:24
سلام بهار مبارک!
مامان محمدمهدی
5 فروردین 93 10:14
سلام مریم بانوی عزیز سال نوتون مبارک خانوم
بیقرار
پاسخ
سلام ممنونم سال نو بر شما هم مبارک خواهر گلم
مامان محمدمهدی
5 فروردین 93 10:40
سلام ممنون شما خوبید؟ انشاءالله سفرتون بی خطر باشه و بهتون خوش بگذره. تا کی میمونید تهران؟
بیقرار
پاسخ
ممنون ما هم خوبیم تا آخر هفته پنجشنبه برمیگردیم
رباب
7 فروردین 93 2:05
پیامبر عزیز ما رو دیدم ،عالیه
فهیمه
14 فروردین 93 1:41
ببینم واسه 93 چیا میخوای بنویسی...حسابی منتظرم
بیقرار
پاسخ
نوشتم