آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

سلام بر ... مادر

1393/1/31 13:17
نویسنده : بیقرار
872 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

مادر ِ هر دو عالم سلام !

سوره کوثر سلام ! امروز و امشب در کائنات چه خبرهاست ؟

آنجا در آن بهشتی که به وجود تو می بالد ! نزد پدرت چه خبرهاست ؟

خوش به حال هم نشینان و همسایگان شما ، میدانم که همه آمده اند نزد پدرت برای تبریک

مادر جان ، حتماً شما هم قبول داری که اگر تنها یک ترجمه برای نام مادر باشد آن " اضطرار " است

مادر یعنی کسی که تا ابد و حتی در منزگاه ابدی هم " مضطر " فرزند است

یعنی اینکه حتی شما هم که بانوی هر دو عالمید الان و در آن بهشتی که برای شماست، مضطر فرزندتان "مهدی" هستید

 من پناهنده به شما هستم

پناهنده می پذیرید؟

امیدم به پناه شماست

بی انصافی نسبت به شماست ، مگر این سی و دو سال پیموده شده ام در پناه کسی جز شما بوده ام!

مادر جان ، این "طفل معصومم" را به دست پر مهر شما می سپارم

مادر جان از من ِ پر از عیب و نقص ، دستِ تنها ! ، ادای رسم امانت داری بر نمی آید

مادر جان ! من کار ندارم که چقــــدر همه چیز برای تباهی فرزندم در این دنیا فراهم است

به تو می سپارمش

مادر جان ، عشق فرزندت " حسین " را برای روح و جان و قلب فرزندم می خواهم!

عنایت می کنی !

 


 

این کلیپ زیبا از طرف من تقدیم به همه دوست داران بانوی دو عالم

حتما ً ببیند و بشنود

" آرزو های من "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مسافر
31 فروردین 93 13:37
باور دارم که در این دنیای وانفسا کسی که به این چراغهای هدایت و کشتیهای نجات پناهنده بشه پشتش هیچ وقت خالی نیست و تنها نمی مونه و دست خالی بر نمی گرده آرزوی عمیق و قشنگت رو هم آمین خصوصیت هم رسید ویژه برات دعا می کنم بانو در پناه خدا
بیقرار
پاسخ
سلام عزیزم واقعا اونها تنها پناه ما هستند خدا رو شکر که هستند بابت همه چیز ازت ممنونم
مامی پریناز
1 اردیبهشت 93 9:38
حضرت زهرا پشت و پناه بچه هامون انشالله کلیپ رو نشد دانلود کنم.چرا؟؟؟
بیقرار
پاسخ
نرم افزار دانلود منیجر رو رو سیستمت نصب کن تا بتونی کلیپ رو راحت دانلود کنی مرسی از دعای خوبت
محبوبه
2 اردیبهشت 93 15:29
روزت مبارک مریم جان
بیقرار
پاسخ
مرسیییییییی
مامان محمدمهدی
3 اردیبهشت 93 10:50
سلام مادرمون زهرا سلام الله علیها در همه احوال پشت و پناه ما و بچه هامون باشن انشاءالله
بیقرار
پاسخ
ممنونم انشاء اله
مامان روشا
3 اردیبهشت 93 11:33
روز زن و مارد مبارکتون باشه برای شما که همیشه به دنبال بهتر بودنی در پناه خدای فاطمه باشید
بیقرار
پاسخ
سلااام عزیزم خوبی؟ مرسی ممنونم همچنین شما
مادر(رادین و راستین)
6 اردیبهشت 93 19:46
مریم جون با تاخیر ........ روزت مبارک مادر جان پشت و پناه تمام مادرهای عالم ....... الهی آمین
بیقرار
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیی
سیران
9 اردیبهشت 93 11:57
سلام چطوری مریمی؟ آریا خوبه؟ چرا بهمون سر نمی زنی ؟ قهری؟ راستی اگه دوست داشتی رمز بو برام بفرست ممنونم
بیقرار
پاسخ
به به سلااااااااااام عزیزم سیران مرسی که سر زدی الان میام پیشت نه قهر چرا ؟
محبوبه
12 اردیبهشت 93 19:52
خب چرا رمز نمی فرستی تا ما هم شاد شیم