آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

نظرات (11)

مامان محمدمهدی
29 اردیبهشت 93 8:14
آمین برای آرزوت
بیقرار
پاسخ
مرسیییی
مامان روشا
29 اردیبهشت 93 9:18
بزرگی از جایی اغاز می شود که کوچکی خود را درک کنیم راه دراز و سخی هست دوستم اما شدنی ست مخصوصا برای تو با دل پاکت
بیقرار
پاسخ
چه جمله قشنگی گفتی زهرا فکر می کنم دقیقاً راه و رسمش همین باشه ممنونم از لطفی که بهم داری
نرگس مامان طاها و تارا
29 اردیبهشت 93 12:07
اونوقت دقيقا منظورت كي بود؟
بیقرار
پاسخ
یکی نیست که نام ببرم خیلی ها
مامان پانیذ
29 اردیبهشت 93 12:59
سلام مریم جون چه آرزوی خوبی وقتی خوندم دلم گرفت یه جورایی حسرت خوردم به بعضی ها وبزرگیشان.من خیلی از این ای کاش ها تودلم هست امیدوارم خدا کمک کنه تا بتونیم بهشون برسیم ودیگه ای کاش نباشند. خدانگهدار
بیقرار
پاسخ
عزیزم ممنونم که سر میزنی من چطوری می تونم با شما صحبت کنم ؟ کارت دارم حسرت اگر باعث حرکت باشه خوبه مواظب باش حسرت باعث سکونت نشه جمله ای که در سر در وبلاگم هست برای همه ماها امیدواری خیلی بزرگیه من به اون ایمان دارم و بارها بهش رسیدم
مریم مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 93 16:05
سلام. خوبی؟ چه آرزوی قشنگ و سختیه.گاهی باید کمی غرورمون رو زیر پا بذاریم امااااااااااااااا
بیقرار
پاسخ
مرسی عزیزم خوبی؟
مامان پانیذ
30 اردیبهشت 93 17:45
سلام مریم جون اگه میتونید با ایمیل باهم در ارتباط باشیم براتون مقدوره آیا؟ خدانگهدار
بیقرار
پاسخ
اگه بتونیم تو ساعت خاصی با هم چت کنیم خوبه ولی ایمیل هم می تونم بفرستم
فهیمه
30 اردیبهشت 93 19:38
آرزوت قشنگه ...منم دوست دارم فقط یه کمی فقط یه کمی بزرگ بودم... آهنگ وبلاگتم قشنگه و غمناک
بیقرار
پاسخ
سلام خوبی ؟ کجایی دلم برات تنگ میشه زود زود بیا بنویس دیگه ؟ از روزانه هاتون قرار بود از مهد سینا بنویسی خیلی بدی
مسافر
2 خرداد 93 23:17
ارزش آدمها به اندازه چیزهایی هست که برای آن "آه " می کشند خوشحالم که دوست خوبم برای "بزرگ بودن " آه می کشد همانقدر می ارزد همان اندازه بزرگ در پناه خدا
بیقرار
پاسخ
عزیزم فدات بشم ممنونم از شما جمله خیلی زیبائی بود تا حالا نشنیده بودم باعث دلگرمی بود
محبوبه
3 خرداد 93 11:25
کاش در مورد هممون صدق کنه
بیقرار
پاسخ
فدای تو
مادر(رادین و راستین)
10 خرداد 93 2:08
الهی آمین یا رب العالمین
مامان بردیا
16 خرداد 93 15:13
بزرگی....عزیزم تو هم به اندازه خودت بزرگی یزرگی اندازه نداره وکم وزیادش هم مهم نیست بزرگی یعنی انسان بودن وتو یه انسانی
بیقرار
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت حرفهای قشنگت