آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

دوستان و مخاطبانم

1392/10/21 12:48
نویسنده : بیقرار
660 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

دوستان و مخاطبان خاموش و روشن عزیزم ، از اینکه به من لطف داشتید و پیگیر وب من بودید ممنونم ، اینها لطفهایی هستند که واقعا آدم از عهده سپاسش بر نمیاد و امیدوارم همین تشکر زبانی من رو بپذیرید

دوستان من در این وبلاگ ممکن است که من بعضی مطالبم رو به صورت رمز دار بنویسم و اینکه مطلبی باشه که نظر دوستان و مخاطبانم رو بخوام در مورد اون بدونم ، پس خواهش می کنم اگر زمانی من پست رمز داری نوشتم ، محبت کنید و زحمت وارد کردن رمز رو بکشید و درباره مطلبی که بابت اون به راهنمایی و نظر شما دوستان و مخاطبانم هم احتیاج دارم، نظر بدهید

البته در این جور مواقع من سعی می کنم شخصاً به وب شما اومده و تقاضای گرفتن اندکی از وقت خیلی خیلی گرانبهاتون رو کنم

و در مورد پستهایی که این نیاز رو درشون ندارم اگر دوستی سر نزد و یا نظری هم نذاشت هیچ انتظاری از بابت من از ایشون نیست چون من درک می کنم که در زمان ما، مشغله های هر فرد بسیار زیاده و به همین خاطر نفر سعی می کنه که زمان فراغت اندکی که براش بوجود می یاد رو صرف ملزومات خودش بکنه حالا مطالعه ای یا هر چیزی ...

خیلی دوست دارم که مطالب وب قبلیم رو به اینجا کم کم انتقال بدم و البته اون وب هم کماکان با همه نظرهای ارزشمند دوستانم سرجاش بمونه

امیدوارم این آخرین باری باشه که مجبور میشم خانه مجازیم رو منتقل کنم

وبلاگ خیلی عزیز قبلی من

 


 

 

حضرت امام سجّاد (ع) :  (( و اعنی علی تربیتهم و تأدیبهم و برّهم))
(( (بارالها!) مرا در تربیت و تأدیب و نیکی فرزندانم یاری نما.)) (صحیفه سجادیه ص 170)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 14:13
مامانی من دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم .اگر مایل مهستید پیش ما بیا و پیغام بزار برای تبادل لینک. مرسی منتظرم عزیز
بیقرار
پاسخ
من هم خوشحال میشم با شما آشنا بشم ممنونم
مامان آريا
18 آذر 92 14:16
مریــــــــــم؛ خونه ی نو مبارک
بیقرار
پاسخ
ممنونم عزیزم چقدر تو با وفایی
مامان محمدمهدی
18 آذر 92 15:05
سلام مبارکا باشه خانوم چقدرم قالبش خوشگل و آرامبخشه
بیقرار
پاسخ
مرسی ممنونم که سر زدی
مرجان
18 آذر 92 15:09
لینکت کردم با نام " ........."!!
بیقرار
پاسخ
ممنونم ببخشید در نظرتون دخل و تصرف کردم
نرگس مامان طاها و تارا
19 آذر 92 12:59
به به منزل نو مبارك.به سلامتي... ميشه بپرسم اونوقت اسم وبلاگتون چه معني ميده؟ راستي ببخشيد دست خالي اومديمو
بیقرار
پاسخ
مرسی ممنونم که اومدی
مهرنوش مامان مهزیار
19 آذر 92 14:14
عزیزم منزل نو مبارک. این چند روزه خیلی از دوستان وبشون رو جابجا کردن یا رمزدار. واقعا نمیدونم چرا حتی تو دنیای مجازی هم نباید راحت باشیم. هنوز تغییر ندادم آدرس شایدم نگه داشتم اونو و اینو با اسم جدید لینک کردم.
مسافر
20 آذر 92 9:43
خواندم بانو منتظر آپ هات هستم درپناه خدا
بیقرار
پاسخ
سلام عزیزم قدم رنجه فرمودین قدردان محبت شما هستم
مامان روشا
20 آذر 92 9:55
سلام عزیزم خانه نو مبارک ان شاالله خاطرات شیرین و خوشایند ثبت کنی ابرای آریای گل خوشحالم دوباره می نویسی و من می خونم منتظرم
بیقرار
پاسخ
فقط یک کلام : به خاطر صداقتت دوستت دارم
مامان پریناز
26 آذر 92 19:06
وبلاگ نو مبارک....همیشه شاد باشید
بیقرار
پاسخ
مرسییییییییییییی
سمیرا مامان آنیتا
5 دی 92 15:26
هستیم و بودیم و خواهیم بود گاهی اینطوری البته دوستتون داریم