آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

نوشته های من برای زندگی

حاجت از آن در طلب که رحمت او اگر ببند یک در هزار بگشاید

1392/10/14 13:04
نویسنده : بیقرار
802 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

ماه های ماتم به سرآمد و ماه ربیع الاول رسید

ماهی که در آن خاتم پیامبران ، محمد مصطفی که سلام و درود خدا بر او باد متولد شد

ماهی که در آن پیام آور مهربانی ها با حضرت خدیجه کبری ازدواج نمود و لقب اولین زن مسلمان رو به خود گرفت

ماهی که در آن آیه شریفه  «وَ مِنَ النّاسِ مَنْ يشْرِى نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللّهِ وَ اللّهُ رَئُوفٌ بِالْعِبادِ;

بعضى از مردمِ (با ايمان و فداکار) جان خود را در برابر خشنودى خدا مى فروشند; و خداوند نسبت به بندگان مهربان است» در حق اميرالمومنين (ع) نازل شد.

برای آن شبی که امیر المومنین در بستر رسول خدا خوابید و تا همیشه ی تاریخ، امیر و سرور مومنین شد

ماهی که در آن امامت حضرت صاحب الزمان، حجه بن الحسن ـ عجل الله تعالى فرجه الشريف ـ آغاز گرديد.

 

آمده بودم که بگویم امروز حال خوبی ندارم ، امروز دلم گرفته از حجوم نامهری ها ، از حجوم تاریکی ها ، از حجوم سایه زشت شیطان در خانه های مسلمانان

آمده بودم که فقط بنویسم : دلم گرفته از جهل از جهل از جهل از جهل .....

نگاهی انداختم به این ماه پر از برکت برای ما که از امت این پیامبریم ، هر چند گاهی شرم دارم که خودم را از امت این پیامبر بخوانم که از امت پیامبر بودن به سبب مسلمان زاده بودن و اشهد ان محمد رسول الله گفتن نیست

دل پر دردی داشتم که بر خوردم به این نوشته :

 

در مقابل تقدیر خداوند همچون کودکی یک ساله باش

که وقتی او را به هوا می اندازی میخندد!!

زیرا که ایمان دارد او را خواهی گرفت...

 

 

باید ایمان بیاورم که او ما را خواهد گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عقیق
14 دی 92 13:23
آفرین عالی بود. واقعا اگه ایمان واقعی به مهربونی خدا داشته باشیم،دیگه غم و غصه تو دلمون جا نداره. دوست خوبم!با افتخار شما هم در ردیف دوستان خوب ما قرار گرفتین.
بیقرار
پاسخ
واقعا همین طوره مشکل از مسلمونی ماست - از ماست که بر ماست خودمونیم که طالب نیستیم وگرنه چه کسی بخشنده تر از خدایی که شیدای ماست افتخار بیشتر برای منه خواهرمبابت آشنایی با شما
مامان محمدمهدی
14 دی 92 13:29
احساس میکنم هیچوقت نمیتونم از خدا چنین بخوام، توانشو در خودم نمیبینم. انشاءالله از غمها و اندوهها رها شده باشی تا الان دیگه و روزهای خوبی در انتظارت
بیقرار
پاسخ
هر چه بیشتر در بلا باشی مجبوری برای رهایی دنبال طناب محکم تر بگردی ممنونم
مامان روشا
14 دی 92 13:40
ایمان!!!!! کلمه سختیه مریم! وقتی فکر می کنم که چقدر ایمانم سسته از خودم می ترسم و مدام دعا می کنم خدایا مرا از شر خودم حفظ فرما چقدر این روزها به ایمان محتاجم تا بیاد و سپری بشه جلوم تا بایستم دعا کن مرا
بیقرار
پاسخ
بله سخته فقط باید مواظب باشیم دستمون رو از دستش نکشیم وگرنه اون بهترین حافظ است همه محتاجیم - چشم
الــــــــيما
14 دی 92 15:55
آمين براي دعاتون مبارك باشه انشاالله
بیقرار
پاسخ
سلام محتاج به دعائیم همه ممنونم که سر زدید قدمتان بر چشمم
مریم مامان محمد رضا
15 دی 92 11:08
دوست خوبم . انشالله که تا امروز حالت خوب شده باشه و غصه ها از دلت بیرون رفته باشه. خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه و ما رو تنها نذاره...
بیقرار
پاسخ
سلام یه سری مسائل پیرامون ما همیشگی وجود دارند خدا رو شکر ملالی نبست جز اینکه به شدت مریضیم
مرجان
18 دی 92 10:29
چه جمله تکان دهنده ای؟
بیقرار
پاسخ
نرگس مامان طاها و تارا
18 دی 92 13:16
سخته رسيدن به اين درجه از ايمان
بیقرار
پاسخ
اینی که نوشتم همون معنی توکل قلبی به خدا در همه شرایط رو میده انشاء اله
ستارگان آسمان من
22 دی 92 1:17
خیلییی زیبا بود
بیقرار
پاسخ
مرسیییییی